جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۱۳:۰۴

با برگزاری سمینارهای علمی جشنواره دریا صورت می‌گیرد
اعطای گواهی‌نامه فنی به شرکت‌کنندگان سمینار دریایی

باشگاه خبری فراساحل: دبیر بخش سمینارهای آموزشی و سخنرانی‌های علمی جشنواره دریا مسیر پیشرفت، اعلام کرد: شرکت‌کنندگانی که در بخش سمینارهای آموزشی و سخنرانی‌های علمی جشنواره "دریا مسیر پیشرفت" شرکت کنند گواهی‌نامه فنی الکترونیکی و فیزیکی دریافت می‌کنند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل ازایسنا، اسماعیل مسعودی برگزاری این جشنواره را بستری برای ارائه توانمندی‌های پژوهشی دانشگاه‌ها، صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان دریایی دانست و ادامه داد: عرصه دریایی در کشور مغفول مانده که یکی از دلایل آن عدم آگاهی، آموزش و اطلاع‌رسانی کافی در این حوزه است. مسعودی با اشاره به ظرفیت‌های بالای کشور و دانشگاه‌ها در حوزه دریایی، اظهار کرد: استفاده از این ظرفیت به فعلیت نرسیده است و اگر مدیران‌ اجرایی کشور در حوزه دریایی توجه بیشتری داشته باشند قطعاً توسعه بیشتری در بخش‌های مختلف رخ می‌دهد.

دبیر بخش کارگاه‌ها و سخنرانی‌های علمی جشنواره دریا مسیر پیشرفت با تاکید بر اینکه دانشجویان دریایی کشور  استقبال بی‌نظیری از این برنامه‌های آموزشی دارند، خاطر نشان کرد: از آن جمله می‌توان به برنامه آموزش دریایی صنعتی ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی اشاره کرد که سالانه در 8 دانشگاه دریایی کشور برگزار و هر سال صدها نفر از دانشجویان دریایی از هر دانشگاه و در مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری در این برنامه‌ها شرکت می‌کنند. مسعودی با اشاره به برگزاری کارگاه‌ها و سخنرانی‌های علمی در  این جشنواره افزود: این سمینارها با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی در سه بخش "صنعتی"، "دانشگاهی" و "دانش‌آموزی" برنامه‌ریزی شده است. وی با بیان اینکه به کلیه شرکت‌کنندگان این سمینارها، گواهی‌نامه فنی الکترونیکی و فیزیکی اهدا خواهد شد، ادامه داد: سال گذشته حدود 600 گواهی‌نامه معتبر فنی برای شرکت‌کنندگان در سمینارها و بخش‌های آموزشی جشنواره صادر شد.

چهارمین دوره جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت در بخش‌های "جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویی"، "مسابقات ربات‌های زیردریایی(ROV)"، "مسابقات طراحی و ساخت شناورهای دریایی (RSV)"، "مسابقه ملی ایده‌پردازی دریایی"، "طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه دریایی کشور"، "جشنواره دانش‌آموزی دریا"، "نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دریایی کشور"، "رویداد استارت‌آپ دمو اپلیکیشن دریایی" و "رویداد کارآفرینی هوشمندسازی بنادر" از سوی ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از اول تا سوم آبان‌ماه در باغ موزه دفاع‌مقدس برگزار می‌شود.



  کد خبر : 6014
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :